Dostava unutar RH
crosportvez.hr dostavlja proizvode na području Republike Hrvatske. Vaša pošiljka osigurana je od gubitka u dostavi na cijelom području dostave.
Više o našoj usluzi dostave proizvoda možete dobiti na broju telefona 01/6571055 (cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera ko risnika) ili e-mail adresi info@crosportvez.hr
Uvjeti dostave
Dostava se vrši do primatelja pošiljke. Dostava se vrši putem prijevozničke tvrtke (GLS) koja obavlja usluge transporta. U suradnji sa svojom prijevozničkom tvrtkom crosportvez.hr nudi pouzdanu i fleksibilnu uslugu dostave do krajnjeg primatelja. Tehnika dostave do krajnjeg primatelja vrši se u sljedećim koracima:
Rano obavještavanje primatelja paketa o dostavi putem e-maila ili sms-a!
Putem linka dobivenog u e-mail ili sms obavijesti, primateljima je na raspolaganju širok izbor opcija za do stavu paketa, čak i prije prvog pokušaja isporuke.
Tri pokušaja dostave.
Dostupnost dodatnih opcija dostave prije samog slanja pošiljke ili nakon prvog neuspjelog pokušaja dostave:
– Dostava na izvornu adresu, ali na određeni datum.
– Dostava na drugu adresu.
– Dostava i odlaganje paketa na određenom mjestu bez dokaza o isporuci (POD) – Osobno preuzimanje paketa u GLS područnom skladištu (depo-u).
– Odbijanje preuzimanja paketa.
Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 50 eura. Za naručenu robu u iznosu manjem od 50 eura, dostava se naplaćuje u iznosu od 5 eura.
Prijevoznička tvrtka (GLS) dostavlja proizvode ili usluge u roku od maksimalno 48 sati od preuzimanja pošil jke u skladištu crosportvez.hr (ne računajući vikende i praznike). Iznimka su otoci gdje se dostava vrši u roku od maksimalno 72 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu crosportvez.hr.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
A gdje je moja narudžba?!
Status narudžbe možete jednostavno pratiti na svom crosportvez.hr profilu putem jedinstvenog broja (koji ćete dobiti u Potvrdi narudžbe), a koji je ujedno i broj Vašeg paketa. Uđite u svoj crosportvez.hr profil i kli knite na link „Narudžbe“ kako biste provjerili trenutni status vaše narudžbe te dodatno provjerili Vaš jedinst veni broj paketa ukoliko je isti predan na dostavu. Nakon što je prijevoznička tvrtka (GLS) preuzela pošiljku, pomoću Vašeg jedinstvenog broja paketa možete vrlo lako provjeriti trenutačnu lokaciju Vašeg paketa na sljedećem linku – https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke.
Detaljan mehanizam dostave od trenutka preuzimanja paketa u skladištu crosportvez.hr od strane prije vozničke tvrtke (GLS) bi išao sljedećim koracima:
Korak: Informacije na početku otpreme
crosportvez.hr zaprima narudžbe, priprema otpremu i putem sustava za otpremu GLS-u prenosi uobičajene podatke o paketu – uključujući i e-mail adresu te broj mobilnog telefona primatelja. Na taj način se aktiviraju opcije fleksibilne dostave. GLS putem e-mail poruke i/ili sms-a obavještava primatelja o predstojećoj dostavi kao i o standardnom vremenskom okviru dostave. GLS također šalje poveznicu, koja primatelje neposredno vodi na GLS-ovog upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje oni imaju mogućnost odabira između neko liko opcija dostave prema vlastitim željama i potrebama.
Korak: Obavijest o očekivanom vremenskom okviru dostave
Ujutro, na dan dostave kad dostavljač skenira paket, primatelju se automatski šalje druga obavijest putem e-mail i/ili sms-a, koja sadrži 3-satni vremenski okvir očekivane dostave. Poruka također sadrži telefonski broj dostavljača i službe za korisnike. U tom se vremenu GLS-ov upravitelj dostave (Delivery Manager) više ne može koristiti.
Korak: Ponuda različitih opcija dostave na izbor
U slučaju da je prvi pokušaj dostave neuspješan, primateljima se automatski šalje obavijest putem e-maila i/ ili sms-a. Poruka sadrži poveznicu koja neposredno vodi na GLS-ovu stranicu upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje sve opcije za dostavu stoje na raspolaganju, i gdje primatelji ponovo mogu odrediti što će se dalje dešavati sa paketom
Dostava izvan RH
crosportvez.hr dostavlja proizvode izvan Republike Hrvatske, u sve zemlje svijeta. Vaša pošiljka označena je jedinstvenim brojem za praćenje te ju možete u svakom trenutku locirati putem linka https://posiljka.posta.hr
Više o našoj usluzi dostave proizvoda možete dobiti na broju telefona 01/6571055 (cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera ko risnika) ili e-mail adresi info@crosportvez.hr
Uvjeti dostave
Dostava se vrši do primatelja pošiljke. Dostava se vrši putem Hrvatske pošte koja obavlja usluge transporta. U suradnji s prijevozničkom tvrtkom crosportvez.hr nudi pouzdanu i fleksibilnu uslugu dostave do krajnjeg primatelja.
Okvirni rokovi prijenosa/uručenja međunarodnih pošiljaka su sljedeći :
Europa : D + 3 do 5 dana
Svijet : D + 7 do 15 dana
U rokove prijenosa/uručenja pošiljaka ne ubraja se dan prijma pošiljke (D), vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese primatelja, vrijeme kašnjenja zbog više sile ili zastoja u prometu nastalog bez krivnje Hrvatske pošte, neradni dani i dani kada se ne obavlja uručenje poštanskih pošiljaka, kao i vrijeme trajanja carinskog postupka u odredišnoj zemlji.
*Ako vam je pošiljka hitna, imamo i opciju slanja FedExom. Pošiljka u tom slučaju stiže u roku od 2 do 3 dana u cijeli svijet. Cijena Fedex pošiljke izvan RH je 150 eura.
Cijene slanja inozemnih pošiljki
Europa : 15 € * iznad 200 € narudžba je besplatna
Sjeverna i Južna Amerika : 30 €
Australija i N. Zeland : 35 €
Ostale zemlje : 40 €